16 juni 2011

Face to Face

Midnattssol över älven
Mitt sommarlov har börjat på ett väldigt dåligt sätt. Jag har nämligen gått och skaffat mig lite ont-i-halsen-sjuka. Vad det är vet jag inte riktigt, trots att jag var in till vårdcentralen idag. Det enda jag vet är att det tydligen är en virus-relaterad jävel som bara går att vänta ut. Så nu är det bara att hoppas att den försvinner så fort som möjligt.

Annars så går det långsamt framåt i tillvaron. Än har inget mer ovanligt hänt för min del. Det är rent ut sagt tråkigt numera och jag önskar att jag hade något sommarjobb i alla fall. Vilket jag naturligtvis inte har för tillfället. Nåja, jag får väl lära mig att ta dagen som den kommer och passa på att njuta av långledigheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...