17 juni 2011

Ett litet dilemma


Idag har jag fått ett erbjudande om ett sommarjobb i sommar. Skriver mer om det om jag får det efter att jag har provjobbat en dag, med lön! Hade nästan förlorat hoppet om ett sommarjobb i år faktiskt. Det negativa med det hela är att jag kanske inte kommer att fara upp till fjälls i sommar! 

Fjällresan är, enligt mig, sommarens höjdpunkt. Så det känns nästan lite synd att inte få komma upp dit förrän kanske nästa sommar, om ens då. För att inte tala om allt folksom jag inte kommer att träffa! Det finns ju en del personer som jag inte brukar träffa annars än uppe i stugan. Så just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Jobb eller fjällen??

1 kommentar:

  1. Om du har pengar så att du klarar dig utan att sommarjobba så tycker jag att då äre ju bara att åka! :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...