4 dec. 2009

Hänt än så länge

Har nu slutat för dagen och det har faktiskt blivit rätt så juligt här på skolan nu när elevrådet har varit framme och julpyntat elevtorget och där omkring.
Jag höll på att missa bussen imorse, mest för att ingen hade vett att väcka. De hade visst knackat på min dörr, men som om det ska räcka! Det blev så att mamma väckte mig 10 min före att bussen gick och jag fick springa ner till bussen där busschaffisen blev sur för att jag hade kommit 1 min över 7.
På svenskan, min första lektion, så var det prov i språkhistoria och jag vet att jag åtminstone kommer få G, om jag har en otroligt tur så kanske jag får VG. Det högsta betyget på det här provet är ju VG så.
Efter svenskan hade jag fysik och egentligen så skulle vi ha labbat men det blev till slut att vi skulle räkna i böckerna resten av timmen. Dessutom så hann vi bestämma när, var och vilket kapitel vi skulle ha till provet. Det blev tisdag 15/12 och kapitel 4.
Vi ses senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...