2 dec. 2009

Gott och blandat

Jag är hemma nu och egentligen skulle jag behöva plugga till bland annat provet i språkhistoria på fredag och nationella i matte C nästa fredag.
Nästa fredag blir nog riktigt dryg, eftersom jag har luciadans mellan 8.15 till 11.15 och sen har jag nationella från 12 – 16. Riktigt drygt som sagt. I vanliga fall så slutar jag 10.45 på fredagar, så jag ser inte fram emot nästa fredag.
Imorgon så skulle jag ha varit med och göra nån gruppuppgift till gympan, vilket jag inte har hjälpt till med att göra. Som vanligt så tänker jag att jag ska berätta för gruppen att jag ska vara med i deras grupp nästa gång, men till slut så blir det att jag berättar för de kvällen innan. Som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...