4 dec. 2009

Matsalen har inte så god mat ibland

Jaha, då har jag då varit och ätit lunch lite snabbt. Man kan då säga att maten borta i matsalen kan bara bli bättre på vissa saker. Som exempel kan jag ta matsalens potatismos, jag är inte speciellt kräsen av mig men det smakar verkligen inte gott! Så nu är allt jag behöver göra nu är att vänta på att bussen som ska ta mig hem ska komma, vilket den ska göra om åtminstone en timme.
Det är otroligt skönt att ha med min egen dator hit till skolan och slippa skolans otroligt sega datorer. De har ju segat ihop sedan de har bytt inloggningssystem på de till ett system som resten av kommunen tydligen använder. Jag tycker då att det förra systemet var mycket bättre och datorerna segade inte ihop av det, utan gick riktigt snabbt.
Vi ses senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...