27 aug. 2010

Marknaden idag

Nu har jag slutat för i veckan och ska snart iväg mot marknadsområdet. Idag börjar nämligen Jokkmokks höstmarknaden för 31:a eller 32:a andra året för er som inte vet det. Även om jag inte hade planerat att handla så värst mycket idag så blir det en tur runt på området iallafall.

Jag vet inte heller om jag ska vara på kvällen, har lite svårt att hitta någonstans att bo här i Jokkmokk. Dessutom så finns det inte heller så värst mycket att göra då heller, bli full och lyssna på nån halvdålig artist är väl de enda alternativen som jag vet om. Hur kul är det egentligen? Dessutom har jag nog inte ens råd att komma in någonstans eftersom min marknadsbudget är lite stram just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...