14 aug. 2010

Gott och blandat

Vet inte precis vad jag ska skriva om, men idag blir det mest bara att slappa inomhus om det fortsätter vara det här vädret. Det spöregnar utomhus nämligen. Har lust att se en bra film nu, men den som är bra just nu har jag sett igår.

Igår fick jag nämligen två filmer som jag har beställt, Moulin Rouge och Svenska Hemliga Rum. Moulin Rouge såg jag alltså igår, och jag är lite besviken eftersom den inte alls var lika bra som jag trodde.

Dessutom har jag hittat en ny favoritlåt; Cry When You Get Older av Robyn. Den finns på hennes senaste skiva Body Talk pt. 1. Robyn är faktiskt en av de artister som faktiskt blir bättre med tiden, enligt mig. Annars tycker jag att blande de första låtarna av en artist är bra, men sedan blir bara låtarna sämre och sämre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...