16 aug. 2010

Bara en vecka kvar

Bara en vecka kvar till att skolan börjar! Det är lite trist att sommarlovet alltid ska gå så fort, speciellt det sista riktiga sommarlovet som man kommer att ha i sitt liv. Det är också lite spännande för min del, eftersom jag kommer att gå ett specialutformat program som är en blandning mellan NV och SP.

Det bestämdes redan i våras, så det är inte något nytt för min del. Däremot så undrar jag ganska mycket på vem som kommer att vara min mentor nästa läsår. Antingen så kommer jag att den mentor som jag har haft under de två senaste åren, eller så kommer jag få en ny. Jag hoppas då att jag kommer behålla mentorn jag har haft.

Annars så är jag mest nervös för att inte komma på vad jag ska ha för projektarbete i trean. Det ska vara någonting som jag vill göra, samtidigt som det ska passa in på programmålen. Riktigt klurigt, alltså.

Någon som kan hjälpa mig med att komma på något som passar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...