22 dec. 2009

Vill ha Voddler!

En grej som jag gärna vill ha är Voddler. Tänk er Spotify, fast med filmer istället. Då har ni fått fram Voddler. Det ska bli otroligt skönt att kunna titta på filmer direkt på datorn istället för att sitta låst framför TV:n en hel kväll.

Jag kan tänka mig att kunna byta en Voddlerinvite mot en Spotifyinivite ifall nån vänlig själ där ute skulle vilja det. Invites till Voddler går ju bara att få, än så länge, genom nån annan som har ett konto eftersom Voddler fortfarande är en betaversion.

Det går ju att ställa sig i kö på Voddlers hemsida för att kunna få en gratis invite, men senast jag hörde nånting om det så var det runt 2550 personer som stod i kö. Tur att jag ställde mig i kö hyfsat tidigt i alla fall!

Om nån mot alla förmodan skulle vilja ge mig en invite, kommentera inlägget!

Klicka för att komma till Voddlers hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...