21 dec. 2009

God Jul!

Jag var in till Gällivare och julhandlade lite. Jag är inte den typen som köper mycket och/eller dyra julklappar, så de två julkappar jag trots allt köpte gick på 33 kr vardera. Andra saker som jag köpte var t.ex. saker till marsvinen, en burk med Fruit Drops och 1 månads Spotify Premium.

Tänk, nu är det bara tre dagar kvar till julafton. Högtiden är, enligt mig, en av de allra bästa högtiderna under ett år. Då har jag räknat med min födelsedag också. Varför julen? Jo, själva julafton är en nästan magisk kväll för min del. Det kommer mest av att jag har svårt för att minnas dåliga saker och för att det alltid har känts som att det ska hända nåt speciellt just den kvällen.

Julhälsning

1 kommentar:

  1. Ja juste! Du är ju inte 18! Mamsen måste godkända! Ajjajjj

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...