1 juni 2011

Lost in space

När jag var in till Gällivare idag så köpte jag en ny axelväska inne på Lindex. Den är av ett vitt satinliknande tyg täckt med vit spets. Bilden på den blev lite salig eftersom den är tagen med min mobilkamera. Väskan kostade 99 kr, inte så pass dyrt trots allt.
En annan sakrelaterad är att min dator har gett upp andan nu efter snart två år. Jag hoppas att det går att få liv i den igen, för jag har inte råd att köpa en ny just nu. Hur har jag egentligen klarat mig utan en egen dator tidigare? Just så känns det som om jag inte klarar mig utan min älskade dator.
Nåja, kontanta är att jag inte kommer vara så värst aktiv på någon som helst hemsida just nu. Förutom Facebook då eftersom det går att gå in där med mobilen hur lätt som helst. Så om ni vill få tag i mig så är det mitt mobilnummer som gäller tills vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...