22 juni 2011

En mer ovanlig händelse

Idag var jag in till Gällivare en snabbsväng. Det huvudsakliga målet var att köpa mig åtminstone ett par nya byxor. Kan nog säga att det det målet blev uppfyllt över alla förväntningar. Det blev nämligen inhandlat två par byxor, båda från Kappahl.

Dessutom hann jag köpa ett par nya örhängen från Pilgrim och två nya pocketböcker under de 40 minuter som var kvar av tiden. Jag valde nämligen att inte vara allt för långdragen i Jälkaby. Så jag var "bara" drygt en timme inne i själva byn. Ber om ursäkt för bildernas dåliga kvalitet då jag fotade dem med min mobilkamera.




Agnes Grey av Anne Brontë t.v. och Medinas juvel av Sherry Jones t.h.

2 kommentarer:

  1. Gud vad sööta örhängen :D

    SvaraRadera
  2. SV: Du tycker att det är bloggarens ansvar eller? Att det är bloggaren som ska ändra på sig själv för att läsarna ska sköta sig? :P

    Ne då blir du nog illa tvungen att jobba :) Men att tjäna massa pengar är ju aldrig fel :> Vad äre för jobb?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...