26 nov. 2010

Detta internet + skymningsbild

Det är lite synd att Internet hemma inte funkar. Istället får jag passa på att använda skolans internet. Så i helgen så kommer jag vara tvungen att klara utan det, och få en bra ursäkt till att jag inte kan göra vissa uppgifter som kräver just internet.

Annars så är det ganska så skönt att det till slut blev helg den här veckan också. Det som är lite dåligt är att det förmodligen kommer vara svinkallt hela helgen. Enligt några väderrykten jag har hört här på skolan så skulle det vara mellan -20 och -42 grader kallt. Även om jag blir lite skeptiskt mot att det skulle bli över 40 grader kallt så kan man aldrig veta säkert.

Bjuder förresten på en bild som jag har fotat ute i Purkijaur. Jag och Sigrid var vid byahusets brygga eller vad det var och fotade lite. Eller rättare sagt, jag fotade lite eftersom Sigrids kamera har lagt av i kylan. Därför hann det aldrig bli så värst mycket foton. Just den här bilden har jag dessutom gått och fått framkallat på fotopapper. Så nu letar jag bara en snygg ram att rama in den i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...