11 okt. 2010

Mycket bättre än förväntat

Idag kom den allra första snön den här vintern. Dock så var det inte så värst mycket som kom och det smälte på direkten. Så än så får vi vänta på att det ska börja snöa ordentligt. Dessutom så anmälde jag till att fara iväg till LTU 26:e oktober. Det ska bli kul, eftersom då får jag se hur det kan vara att studera vidare på universitetet.

Dessutom vill jag bara säga att det gick mycket bättre än förväntat när jag skulle ha en redovisning på naturkunskapen! Jag började och avslutade powerpointen idag nämligen och jag hann precis färdigt innan lektionen började. Efteråt fick jag till och med veta att jag fick VG på det hela! Trots att jag var hur nervös som helst och skakade som ett asplöv under hela presentationen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...