3 okt. 2010

Datum för Breaking Dawn!

Visste ni förresten att Breaking Dawn ska komma ut som film den 18:e november 2011? Själv är jag nyfiken på hur Renesmee kommer att se ut i filmen och för er som inte har läst boken än, läs boken så kommer ni att fatta vad jag skriver om. Inte för att jag ska avslöja så värst mycket om handlingen, men jag utgår från att ni har läst den.

I alla fall så är det mycket jag undrar över om hur de ska gestalta olika karaktärer som Benjamin med hans kontroll över elementen, Renesmee som sagt och till exempel bytet mellan Bellas och Jakobs synvinklar. Så jag hoppas att de lyckas med alla svårigheter som säkert att komma upp under inspelningen. Sen så är det kommer mycket inte att vara med i filmen, så jag får hoppas att mina favoritdelar i boken kommer med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...