7 sep. 2010

Hemma från Paris

Jag kom hem från Paris igår morgon, omkring 03.00, och jag kan då säga att jag har överlevt. För det första så blev jag lite besviken på hotellet jag bodde på. Det var hål under heltäckningsmattan på flera ställen och det gick bara att använda antingen varmt eller kallt vatten i duschen.

Annars var Paris-vistelsen ganska så bra, trots att jag fick otroligt ont i fötterna den sista dagen. Bilder kommer nog att dyka upp senare någon gång. Antingen som bilder som länk till ett av mina pixboxalbum.

Idag så har jag mest bara varit och krånglat med syon här på Boken. Det hade nämligen dykt upp två ämnen på mitt schema som jag inte skulle ha, nämligen spanska steg 4 av någon konstig anledning och latin A&B. Eftersom jag inte har läst ett ord spanska i hela mitt liv så känns det lite konstigt att jag helt plötsligt ska börja på en kurs som jag garanterat inte kommer klara av. Latin är jag inte intresserad av att läsa, eftersom det bara kommer att misslyckas eftersom jag har noll språksinne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...