19 juni 2010

Framtiden väntar…

Imorgon ska jag iväg till Piteå och bada där. Pappa skulle ändå dit på nåt fisktjosanhejsan som skulle vara hela dagen i princip, då bestämde mamma att vi och några kompisar skulle följa med dit. Så imorgon blir det att stiga upp senast kl. 5 för att åka senast kl. 6. Morgonstund har guld i mun har jag ju hört talas om, men nog stämmer det illa in på mig. Jag råkar ju vara morgontrött nåt så otroligt tidigt på morgonen.

Idag så kollade jag på när Victoria och Daniel gifte sig. Nog var det ett fint bröllop, även om jag blev dödstrött på att det var en massa ståhej omkring det flera månader i förväg. Det räcker väl att det är ståhej om det i en vecka i förväg, högst?

Idag fick jag också veta att det blir en Stockholmsresa för min del i sommar, närmare bestämt i början av augusti! Vad jag är glad över att jag har sommarjobbat så pass lägligt att jag får mina pengar strax innan! Nu kan jag spendera lite mernär jag är nere i Fjollträsk än om jag inte har sommarjobbat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...