7 maj 2010

Slutat för veckan

Nu har jag precis slutat skolan för veckan. Idag var det nationellt prov i Engelska B hela förmiddagen, så jag slapp de vanliga lektionerna. Jag skulle ändå bara skulle ha haft en enda lektion idag, min fysiklärare är ju på bröllop idag.

Så nu är det bara att gå och äta lunch och gå till busstationen. Dagens lunch råkar vara kycklingklubbor med ris. Personligen är jag inte mycket för kycklingklubbor, det blir så kladdigt om händerna när man äter det.

Ikväll blir det att vara i församlingshemmet. Jag ska nämlingen hjälpa till med alla för- och efterberedelser med Bak och fram-festen där. Den är mellan 18.30 och 22.00 för de som är sugna att komma. Själv ska jag ta och stå i "Nalle-baren" under festen, men jag lovar att det blir spritfritt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...