9 apr. 2010

En ovanligt långt inlägg

I onsdags kväll kom jag hem igen efter att ha varit uppe i stugan i 6 dagar. Jag kan säga att det var skönt med en dusch efter att ha varit utan el, rinnande vatten och en bekväm säng.

Igår så var jag mest bara hemma. Mina nya kläder från H&M kom också igår. Jag hade inte beställt så värst många saker, bara ett par svarta tights, en blårandig skjorta, en T-shirt med fjärilstryck och fyra par örhängen.

Mina nya kläder

Måste bara säga att skjortan var ett riktigt kap och väl värd sina 300 spänn. Bilden är inte heller den bästa, men eftersom den är tagen med min mobilkamera så får det duga.

idag så var jag in till Gällivare och klippte håret. Inte kan man påstå att jag är den mest kreativa på att klippa håret i en ny frisyr då jag har haft den jag har nu sedan jag var 12 år.

Det betyder att jag har väldigt kort hår just nu, men förhoppningsvis så hinner det växa ut lite till skolavslutningen. Nåja, jag slipper kamma håret så värst mycket nu. Dessutom har jag en giltig ursäkt till att inte fixa håret!

1 kommentar:

  1. sv: Haha, jaa skull man väl kunna säga :D

    känns udda för mig att beställa något från H&M. Bara att ta bussen in till stan och handla liksom :P

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...