25 mars 2010

Youtbe blir 5 år i år

 I år fyller Youtube 5 år och det ska tydligen firas rejält. Vad tycker du om Youtube?
 
Jag tycker att Youtube är hur praktiskt som helst, speciellt om man vill ladda upp musik på sin blogg. Jag gör det och det är numera en självklarhet att gå till just Youtube och hämta en musikvideo. Man kan ju hitta allt och ingenting på den hemsidan, så det är bara fantasin som sätter gränser på vad man kan hitta där.

Det som är lite synd med det hela är att man bara kan ladda upp videoklipp som är max 10 min lång. Lite för lite tid är vad jag tycker om det. Man borde kunna ladda upp längre videoklipp, det underlättar en massa. För då slipper man leta runt efter nästa del i t.ex. ett TV - program.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att youtube är praktiskt :) Men där emot tycker jag att det är lite synd att dom inte har kunnat utveckla det så pass mycket att de med mobiltbredband ska kunna nyttja det!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...