31 mars 2010

Snälls, snälla, snälla…

Jag är med i en fototävling. Närmare bestämt Norrmejeriers fototävling där det hela går ut på att man ska ladda upp sin bästa bild från Norrland. Vinnaren får, förutom äran att se sin bild på mjölkpaketen, en kamera värd 10.000 kr!

Norrmejerier är det mjölkbolag som förser oss norrlänningar med mjölkprodukter som är gjord på norrländsk mjölk. Det sista är enligt dem förstås, om det är sant eller inte låter jag er bestämma.

Men i alla fall. Jag ber er att åtminstone titta på mina bidrag, för jag erkänner att vinsten är ganska så lockande för min del. Jag har ingen egen kamera att fota med för tillfället och det är lite synd eftersom jag riktigt älskar att fota.


Länk till tävlingen: Till tävlingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...