4 feb. 2010

En produktiv eftermiddag

Foto0044

Idag så hade jag tydligen inga lektioner, gympan blev inställd eftersom det bara var tre stycken som dök upp av totalt 25 personer. Matten var också inställd, eftersom alla skulle tydligen plugga hemma, men ingen hade sagt nånting till mig.

Så det slutade med att jag började hjälpa en kompis med att ställa i ordning skolan inför marknadsövernattningen från nu ikväll till söndag morgon. Så jag satt i en kvart med att klippa frukostbiljetter, de på bilden, som skulle säljas.

Efter det så hjälpte jag till med att palla upp en massa bänkar i bildklassrummet, eftersom det skulle sova över en massa folk där.

Så min eftermiddag var ganska så produktiv, vilket var ganska så bra eftersom jag var konstigt nog helstressad av någon konstig anledning.

Jag var på marknaden under det som skulle ha varit min gympalektion, det enda som jag köpte idag var en massa godis. Jag får väl se vad jag kommer att köpa imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...