13 jan. 2010

Ledig imorgon

Jag är hur lycklig som helst nu och nu fattas det bara att mobilen kommer idag! Anledningen till det är att min idrottslektion blev inställd imorgon på grund av att idrottsläraren är sjuk.

Eftersom jag bara har en mattelektion imorgon då så frågade  jag om att få jobba hemma istället, det känns lite onödigt att fara in till Jokkmokk för en enda lektion, och det fick jag!

Så nu har jag fått en ledig idag imorgon, vilket känns otroligt skönt! Eftersom vi får jobba fritt inför kemiprovet i slutet av månaden så har jag ingen “riktig” kemilektion idag.

Så rent praktiskt sett så har jag slutat nu och börjar inte ingen förrän kl. 8 på fredag morgon. Nu är det bara att hoppas att mobilen kommer idag,, för då blir min dag perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...