1 jan. 2010

Gott nytt år och decennium!

Jaha, då var det ett nytt år och ett nytt decennium också. Jag passade på att fota lite fyrverkerier medan jag ändå stod och kollade på, så de bra bilderna kanske dyker upp här på bloggen.

Där vid kvart i elva – tiden ikväll så var jag ut med våran hund Salo och Bilbo, han hör till de som vi var hos. Nåja, precis när vi skulle vända och gå tillbaka så kom det ett rådjur fram ur ingenting och såklart började Salo att tokskälla på den, som den jakthund han är. Inte helt oväntat faktiskt.

Sen jag kom tillbaka så hade de andra börjat spela Yatsy, resultatet blev att jag blev tvåa med ett poängs marginal till min lillasyster som vann.

Kan låta tråkigt, men jag är ju inte precis nån partytyp. Jag gillar inte ens att klä upp mig. Varför funkar inte de vanliga vardagskläderna på en vardag? De flesta högtider brukar ju vara på en vardag och då känns det lite onödigt att klä upp sig för att träffa folk man träffar nästan varje dag i bästa fall.

8421-pola

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...