25 dec. 2009

Nu är det bestämt

Det blev trots allt att fara in till Luleå nu på måndag, precis när det kommer vara som mest folk! Jag hatar att fara på mellandagsreor, speciellt om det ska vara som förra gången jag var på mellandagsrea i Luleå; Folktomt före lunch och fullt med folk överallt efter lunch. De kan väl iaf försöka jämna ut sig lite grann?

Just såna här tillfällen märker jag hur van jag är vid att det är folktomt på gatorna när man är utomhus. I bästa fall möter man en bil eller en person med tillhörande hund. Då menar jag verkligen i bästa fall! Många gånger har jag inte sett en själ utomhus när jag för en gångs skull är ute, inte ens när det är så varmt som nollgradigt.

På sommaren brukar man faktiskt möta folk, jag börjar nästan fundera om folk här i byn går i ide på vintern? Det verkar som det faktiskt, så lite folk som man möter utomhus.

Nåja, tills på måndag så kommer jag iaf att ha en inköpslista med mig så jag vet vad jag ska handla. Annars köper jag bara en massa skit till mig för alla pengar. Skit som jag inte ens behöver eller egentligen vill ha. Smink och en massa smycken är bra exempel på saker som jag inte ens behöver eller vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...